تبیان، دستیار زندگی
مدافع فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در باشگاه و پس از جلسه با حبیب کاشانی، قرارداد خود را تمدید کرد. ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شیث با پرسپولیس تمدیدکرد ، برهانی با استقلال بست

تمدید قرارداد شیث رضایی با پرسپولیس

شیث هم در پرسپولیس ماندنی شد

مدافع فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در باشگاه و پس از جلسه با حبیب کاشانی، قرارداد خود را تمدید کرد.

مدافع فصل گذشته تیم پرسپولیس که برای مذاکره با چند تیم آلمانی به این کشور سفر کرده بود، پس از بازگشت از آلمان در ملاقاتی با مدیرعامل باشگاه ، قرارداد خود را با تیم فوتبال پرسپولیس تمدید کرد.

رضایی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت:« با صحبت هایی که با آقای کاشانی کردم و شرایط خوبی که ایشان برای من فراهم آوردند و به خاطر عشق و علاقه ای که به پرسپولیس و هوادارانش دارم قرارداد خودم را تمدید کردم.»

وی با اشاره به سفر خود به آلمان و مذاکره با چند تیم آلمانی تأکید کرد:« از زمانی که به آلمان سفر کردم و درطول مذاکرات دلم اینجا بود و فقط به پرسپولیس فکر می کردم. عاشق پرسپولیس هستم و تا وقتی در ایران باشم فقط در این تیم بازی می کنم.»

مدافع فصل گذشته تیم پرسپولیس افزود:« هر اتفاقی هم که در فوتبال برای من بیفتد به جان می خرم چون به رنگ و لباس تیم محبوبم تعصب دارم و برایم ارزشمند است.»

رضایی درباره شرایط خود برای تمدید قرارداد با تیم پرسپولیس گفت:« پیش از اینکه حرفی بزنم آقای کاشانی خودشان شرایط مناسبی را برای من مطرح کردند. بعد از آن دیگر درباره مسائل تیم صحبت کردیم تا مسائل مالی.»

وی افزود:« در طول 6 سالی که در پرسپولیس حضور داشته ام با مدیران زیادی کار کرده ام اما صادقانه می گویم درملاقاتی که با آقای کاشانی داشتم، تحت تأثیر صداقت ایشان قرار گرفتم. طوری که من هم کاملاً صادقانه با ایشان حرف می زدم.»

برهانی با پرسپولیس مذاکره کرد با استقلال تمام کرد

آرش برهانی با استقلال دو سال پیوست

آرش برهانی با امضای قرارداد داخلی دو ساله به تیم فوتبال استقلال پیوست.

در جلسه‌ای كه دوشنبه شب در دفتر باشگاه استقلال با حضور علی فتح الله زاده مدیرعامل این باشگاه، كامران منزوی و آرش برهانی و مدیر برنامه‌های وی برگزار شد، طرفین پس از مذاكرات مفصل به توافق نهایی دست یافته تا آرش برهانی با امضای قرارداد داخلی برای دو سال آبی‌پوش شود.

هر چند پیش از این قرار بود تا قرارداد مذكور 3 ساله باشد اما، پس از مذاكرات شب گذشته این زمان به دو سال كاهش پیدا كرد.

برهانی پیش از این نیز مذاكراتی را با مسوولان استقلال انجام داده بود اما، عدم توافق طرفین بر روی مبلغ و نحوه پرداخت قرارداد مذاكرات را متوقف كرده بود كه شب گذشته سرانجام اصرار برهانی بر روی پیشنهادهایش نتیجه داد.

برهانی با پذیرش شرایطش از تداوم مذاكرات با پرسپولیس منصرف شد و به رقیب سنتی سرخ‌ها پیوست.

برهانی در چند روز گذشته مذاكراتی را با حبیب كاشانی، مدیرعامل پرسپولیس انجام داده و حتی تا عقد قرارداد نیز پیش رفته بود اما، به نظر می‌رسید كه شرایط استقلالی‌ها بسیار چشمگیرتر از پرسپولیس بوده است.

تفاوت در رقم قرارداد پیشنهاد پرسپولیس با استقلال دلیل اصلی پیوستن برهانی به جمع آبی‌پوشان بود. اگر اتفاق خاصی نیافتد برهانی امروز برای ثبت قرارداد در هیات فوتبال تهران حضور خواهد یافت تا رسما استقلالی شود.

طالب‌نسب با قراردادی سه ساله به همدان رفت

اصغر طالب نسب با قراردادی سه ساله به تیم فوتبال پاس همدان پیوست.

تیم فوتبال پاس همدان پس از عقد قرارداد با یدا... اكبری و سید محمد علوی با اصغر طالب‌نسب به عنوان سومین بازیكن جدید خود به توافق رسید و قرارداد سه ساله‌ای در هیات فوتبال استان همدان به ثبت رساند.

همچنین به گفته‌ی كاظم اولیایی مدیرعامل باشگاه پاس همدان، اردوی آمادگی این تیم قرار است تا پیش از شروع رقابت‌های لیگ برتر در شهر هانوفر آلمان برگزار شود

یزدانی، سید صالحی، رمضانی، قربانی و هدایتی با پیکان ثبت می‌كنند

دیدار دوستانه با لاتزیو در كمپ وین

تیم فوتبال پیكان تهران برای برپایی یك اردوی 10 روزه روز جمعه هفته جاری عازم اتریش می‌شود.

تیم پیكان كه از حدود 20 روز پیش تمریناتش را زیر نظر ساموئل دارابینیان آغاز كرده است، اواخر هفته‌ی جاری برای برپایی یك اردوی 10 روزه به اترش می‌رود تا به گفته‌ی مدیرعامل باشگاه پیكان یك دیدار دوستانه را در برابر لازیو كه به طور همزمان در كمپ وین اردوی تداركاتی دارد، برگزار كند.

همچنین تیم باشگاه پیكان مذاكرات نهایی خود را با پنج بازیكن لیگ برتری انجام داده است كه قرار است تا روز پنج‌شنبه در هیات تهران ثبت شود.

ابراهیم ثنایی، مدیرعامل پیكان در این باره گفت: با داریوش یزدانی، سید صالحی، سعید رمضانی، علی قربانی و حمید هدایتی به توافق كامل رسیده‌ایم و قرار است در هیات ثبت كنیم

علوی به پاس همدان رفت

علوی به پاس همدان پیوست

سید محمد علوی مدافع فصل گذشته‌ی فولاد خوزستان، با امضای قراردادی رسما به عضویت پاس همدان در آمد.

علوی، مدافع سابق تیم ملی فوتبال پس از یدالله اكبری، دومین بازیكنی است كه رسما به عضویت پاس همدان درآمده است.

مس‌كرمان خواهان جذب كیانوش رحمتی

مسئولان باشگاه مس‌كرمان در حال مذاكره با هافبك فصل گذشته پاس هستند تا این بازیكن را به فهرست خود اضافه كنند.

فرهاد كاظمی از مسئولان باشگاه خواسته تا شرایط لازم را برای جذب كیانوش رحمتی فراهم كنند و بر همین اساس طرفین مذاكراتی را با هم انجام داده‌اند. البته هنوز توافقی بین باشگاه مس و رحمتی حاصل نشده است. گفتنی است كه مس تا به امروز حمیدرضا رجبی، مرتضی ابراهیمی و مهدی رحمتی را از لیگ‌برتر به خدمت گرفته است.

هادی شكوری در قطر ماندنی شد

تمدید یك‌ساله با العربی به مبلغ 450 هزار دلار

هادی شكوری قراردادش را با تیم العربی قطر تمدید كرد.

هادی شكوری پس از مذاكراتی كه با مدیران باشگاه العربی داشت، قراردادش را به مدت یك سال دیگر با این تیم قطری تمدید كرد تا به همراه علی كریمی در لیگ قطر بازی كند.

مبلغ قرارداد شكوری 450 هزار دلار برای یك سال اعلام شده است و این بازیكن ایرانی بر اساس این قرارداد فصل آینده نیز با پیراهن العربی به میدان خواهد رفت.

هادی شكوری و علی كریمی دو بازیكن ایرانی هستند كه در امسال در لیگ فوتبال قطر بازی خواهند كرد.